Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp:Är också nöjd.. Jag:Yepp.det är jag Fusion,The one and the only..Fusion! Ner:Kyle_Katarn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp: Fusion Jag: Jedimaster Kyle_Katarn Ner: Har varit ensam i detta forum ett tag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp:"The Jedi" Kyle,vad det nu än betyder.. Jag:Var ganska ensam..*Snyft* Ner:Hur kommer du över Floodkontrollen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp: Var ganska ensam! Jag: Kommer int riktigt ihåg vad floodkontrollen gör!( den kollar väl upp alla inlägg va?) Ner: Svara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp:Vet inte vad Floodkontrollen är.. Jag:Svar:Att man inte får skriva eller skapa ämnen efter 45 sekunder,när du har skrivit ett inlägg.. Ner:Förstår nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp: Förklarade för mig Jag: Förstår och hatar den! Ner: Fusion, Hawker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp:Svarade inte på min fråga,´Hur kommer du över Floodkontrollen´? Jag:Fusion.. Ner:Ska svara på min fråga..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp: Fusion som gillar Tupac! Jag: Kommer inte över den! Ner: En som hatar floodkontrollen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp:Kommer inte över Floddkontrollen.. Jag:Hatar Floddkontrollen,men har FuskaVIP,så just nu är det ingen probelem :D Ner:Vill ha FuskaVIP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp: Har fuska vip Jag: vill ha fuska vip, ska nog skaffa det! Ner: Har fuska vip! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp:Ska nog skaffa .::FuskaVIP::. Jag:Har .::FuskaVIP::. Ner:Barnslig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp: Har .::FuskaVIP::. Jag: Är inte så barnslig! Ner: Gillar banan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg