Fusion Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Upp:Har skrivit tiden han när han skrev sin senaste inlägg..WEIRD..! Jag:Har ej en tomte,har Tupac B) ! Ner:Undrar vem..? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Upp: Påstår har Tupac som avatar, ser iallfall inte den! Jag: Är jag Ner: Tomtens lilla hjälpreda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 ^ Är....han själv???Är det inte Obi-Wan du har på avan? < Tomtens egna lilla serietecknare! v Sjunger "Maschle-Baschle-sången" nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Upp:Tomtensserietecknare Jag: Har skaffat ny ava som jag inte ser! Ner: En medlem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Upp:Snackar om saker han inte vet,dessutom så är han kär i Salzalada :P Jag:Syns inte min Tupac avatar,den syns för mig..Vilka kan se min avatar? Ner:FisharMario som är arg eller Kyle_Katarn som ska säga något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Upp:Nygift med Salzalada Jag: Kunde se Tupac förut men ser den inte nu! Ner: Salzaladas ex! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Upp:Jag kan se min avatar,kan du inte se den? Jag:Har aldrig varit ihop med Salzalada..FisharMario är nygift med honom.. Ner:Tagit bort sin avatar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Upp: Kan inte se din avatar! Jag: Vet inte om jag tagit bort min avtar eftersom att jag inte ser den! Ner: Tupac f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Upp:Snart Mini Fuskare.. Jag:Riktig Tupac f*n! B) Ner:Gillar Star Wars? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Upp: En cool fuskare Jag: Gillar Starwars och är nu Minifuskare! Ner: Känner till Jet Li Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Upp:Tack! Jag:Kännder till Jet Li! Ner:Vars data är avatar blind? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Upp: Försöker vara Lustig! Jag: Undrar varför datan inte ser min och Fusions Ava's Ner: Någon som loggar in imorgon igen! (Måste dra,Natti Natti!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg