Salzalada Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^ Min lilla älskling :wub: < Älskar Fusion... :) V Arg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^Hitlers hantlangare <godis Datorer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^ Är godis... < Är inte några datorer... v Salazadas lilla tjocka älskling??? @Salazada ja trodde att ja va din lilla tjocka älskling... :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp:Trodde att han var Salzaladas tjocka älskling.. Jag:Salzalada påstår att ajg är hans tjocka älskling,LÖGN! Ner:Medlem med 2 varningar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^Är Salazadas lilla tjocka älskling <Har bara en varning v Har varning och fick den nät han/hon bröt mot §1.3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp:Förstår inte att detta är ett LÖGN!Är inte hans älskling.. <_< :P Jag:Har inga varningar,tack och loc.. Ner:Suppermario? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^ Nygift med Salzalada,så gulligt :wub: (Muhahaha hämnd >:) ) < FisharMario v suppermario? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp:Vad jag hatar dig! <_< :P Jag:Är inte gift med hon!! Ner:FisharMario som ska forsätta ljuga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^ nån grön < nån som spelar \/ nån som läser denna chatten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) Upp:Nån som spelar Jag: Tycker inte att det här är chatt! Ner: Fusion Redigerat 22 December 2005 av Kyle_Katarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^har fel < sjunger dåligt /\ nån som ger svar på tal? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^ Kan ej sjunga < Du vågar inte bara erkänna att du älskar Salzalada! v Visst Salzalada? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg