TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp: Ser Läskig ut Jag: har kommit på att spöken finns på riktigt Ner: Ett spöke eller en Kär snubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 /\ klen i kraften < död \/ levande? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp: En Klenis till spöke Jag: Har tappat Respekten för deiwos-spöket Ner: En snubbe som går på Bantningskurs :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 /\ tål inte skämt < kan inte bamta. kan ju inte äta för ja är död \/ nån som tål skämt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp: Börjar bli tråkigt Jag: är utråkad Ner: En kul filur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^tråkad person < nån som vill fortsätta på 5 ords historian \/ nån som kanske gör de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp: Han senaste inlägg i 5 ords sagan *** Jag: kan fortsätta på den Ner: Någon som inte skrivit här på länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 /\ missförstod kraften < stark i döda kraften \/ stark i levande kraften Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp: Försöker Fjeska Jag: Skev just i Historie tråden Ner: Förhoppningsvis lite gladare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 /\ negativ person < försöker inte fjäska utan blidka \/ antagligen ha åsikter om mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp: Pessimist Jag: Posetiv Person Ner: Pessimist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 {\har fel < tycker att det är svårt att hålla en tråd posetiv med en negativ person \/ bör vara snällare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg