Salzalada Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^ Helt rätt! :) < N00b V Eh.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp:Bestämer ett bröllop utan min samtycke <_< :P Jag:Bröllopet är avblåst! Ner:Salazalada som ska föklara vissa grejer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^ Har tröttnat på mig < Ska skaffa en ny person att gifta sig med V Min förra tjocka älskling? :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp:Ska dumpa mig,konstig,med tanke på att vi aldrig var ihop :huh: Jag:Är fri från den där diktatorn! Ner:Salzalada som känner sig dumpad..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^ Är fri för attt bli ihop med Dr. Cheat som han alltid drömt om! < Också Fri! V Ingen jag ska gifta mig med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp:Ska störa någon annan! Jag:Har tydligen varit hans "tjocka lilla älskling" <_< Ner:Han som har blivi dumpad..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^ Dumpad < ? V N00b? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) Upp: Salzalada Jag: Inte N00b Ner: Börjar på S,F el. C? Redigerat 22 December 2005 av Kyle_Katarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^ Synsk < Snart Über Fuskre! :) V Någon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp:HAHA! Jag:Stolt för att ha dumpat honom ovanför och nedanför! Ner:Han som blev dumpat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^stolt för han dumpat salzalada < Nej jag blev inte dumpad v Fusion? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) Upp: Är inte dumpad Jag: börjar tycka om Salzalada :wub: HOn förtjänar värkligen någon bättre än Fusion Ner: Kanske Salzalada :wub: Redigerat 22 December 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg