RaXeZ Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Upp: Ah nu fattar jag Jag: Väntar... Ner:Happyhenke? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 (redigerat) Upp: Har underbart rätt :P Jag: Skriver Konstiga ord för jag är så hungrig! Ner: Någon som ska skjuta raketer på nyår Redigerat 23 December 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Upp: Är hungrig! Jag: Ska äta nu! Ner: Någon som antingen väntar på Julafton el. Kebab! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Upp: Äter nog nu <_< Jag: Har just ätit upp den underbara kebab rullen :D Ner: Länktar nog till julafton :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 ^Har just ätit kebab < Ja jag längtar till julafton :) v Har tröjan i byxorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Upp: Länktar till Julafton Jag: Har inte tröjan i byxorna <_< Ner: Ja det får han berätta :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Upp: Har inte tröjan i byxorna! Jag: Har ätit, och Julbadat! Ner: Vill ha sina julklappar nu?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 ^Har ätit och julbadat < Ja jag vill ha dom nu!!!!! v Har inte ätit än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Upp: Vill ha sina julklappar nu! Jag: Har ätit! Ner: Dr.Cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 ^ Har ätit < Dr.cheat v Kyle_katarn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 upp: Är dr.Cheat Jag: softar och väntar på julafton Ner: En konstig Filur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 (redigerat) Upp: Happyhenke! Jag: Kanske en konstig filur! Ner: En konstigare Filur! Redigerat 23 December 2005 av Kyle_Katarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg