Megaklumpen Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 ^Är formodligen han... <Är inte jocke2004 men vill vcara Salazadas lilla tjocka älskling v salazada?:wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Upp: Värkar gilla Salazada Jag: Vill komma på bröllopet om det blir något Ner: Salazada som kan besvara suppermario's känslor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Upp: Vill bli inbjuden på bröllop! Jag: Vill också bli inbjuden om det blir något! Ner: En till som vill bli bjuden el. Salzalalda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 ^Vill bli inbjuden < Jag vill ochså bli inbjuden!!! v Vill också bli bjuden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Upp:Vill bli bjuden på min "ex" bröllop Jag:Skulle tydligen ha bröllop med Salzalada,men stoppade allt och dumpade honom Ner:Dr.Cheat som ska kommentera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Upp: Är inte spåmästare! Jag: Inte Dr.cheat! Ner: Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 ^Inte dr.cheat(Men han är bra på att gissa rätt) < Dr.cheat V Kyle_katarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Upp: Helt Rätt! Jag: Håller på att pynta granen! Ner: Någon som är lika bra på att gissa rätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 ^ Håller på att pynta granen < Ibland gissar jag rätt v Har inte pyntat granen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Upp: Gissar rätt ibland! Jag: Har nästan pyntat klart! Ner: Någon som redan har pyntat granen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 ^Har nästan pyntan granen < Ja jag pyntade för några timmar sen v Kyle_katarn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Upp: Rätt igen! Jag: Har pyntat klart! Ner: Dr.cheat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg