Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp:Är inte så barnslig Jag:Gillar banan.. Ner:Hobba bobba? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp: Gillar banan! Jag: undrar om du menar Hubba Bubba (Tuggumit!) Ner: Gillar strategispel? (Age of empires) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp:Jag drev med dig :P Jag:Gillar Age Of Empires(Spelade så mycket att den gick sönder i hårddisken <_< samt Runescape Ner:Hej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp: Drev med mig! Jag: Har precis testat spelat! Ner: Fusion? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp:Har precis testat spelet.. Jag:Ahmm..det är jag Fusion! Ner:Identifiera dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp:Fusion, soldaten Jag: Kommer i fred! Ner: Ahmm Fusion?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp:Vill förhandla med fredliga medel.. Jag:Jag är löjtnant Fusion! Ner:Soldat,identifiera dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp: Löjtnant Jag: Sergant Kyle Ner: Löjtnant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp:Sergant Kyle Jag:Löjtnant Fusion,och Kyle är under min styre! Ner:Han som är under min styre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp: Min Löjnant! Jag: - Ja sir Ner: Ger mig order Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp:Kallade mig"Ja Sir" Jag:Är glad för att jag är "Sir",gå ät banan soldat! Ner:Ska äta banan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Upp: Löjtnant Jag: Ska kolla om vi har banan hemma! Ner: Löjtnanten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg