deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 /\ har fel < Major \/ löjtis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Upp: Har också fel! Jag: Ska äta frukost! Ner: Hade också fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 /\ äter frukost < har ätit frukost \/ äter int frukost Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Upp: Har ätit frukost! Jag: Har också ätit frukost! Ner: Major? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 /\ mening? < Major \/ löjtnant mening eller sergant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Upp: Major Jag: Sergant Ner: Majoren! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 /\ Sergant < 4Stjärnig Major \/ ät apelsin! det är en order! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Upp: 4 Stjärnig Major Jag: Äter hellre äpple Ner: Den som ger mig order! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 /\ gillar äpplen < ger kyle ny order \/ Ät Ett Äpple Och Sumpa Andra Orden! Det Är En Order! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Upp:Tror att han kan ta över mitt post.. Jag:Är tillbaka och ska ge nya order..Kyle är major och Dewios har fått sparken! Ner:Ska lämna sin avskedansökan till mig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 /\ Kan inte sparka mej < Major är högre än löjtnant (tror jag) \/ nån som protesterar mot nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Upp:Påstår saker,tror att du har rätt Jag:Har fått ny post,General med 5 stjärnor! Ner:Nu kan du få sparken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg