Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Upp:Tittar??På vad? Jag:Någon är Fusion B) Ner:Tomtens lille.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Upp:Fusion Jag:på din coola avatar Ner:Tomtens med hjälpare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Upp:Det är inte alls du på min avatar :P Jag:Är inte tomtens medhjälpare.. Ner:Nisse? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Upp:Fusion Jag:HippHopare Ner:En äckta hipphopare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Upp:Hiphopare.. Jag:Äkta Rap\HipHopare B) Ner:Vem är du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Upp: Äkta hiphopare Jag: Kola king Ner: Någon cool person Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Upp:Kola King som har helt rätt.. Jag:Är en cool person :cool: Ner:Kola? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Upp: Har helt rätt Jag: Kola Ner: Fusion? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Upp:Har helt rätt! Jag:Är Fusion B) Ner:King? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Upp: Är Fusion Jag: Är Kung :lol:! (Okej då, Överste! Ner: General? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Upp:Du är inte kung! Jag:Är General? Ner:Är inloggad i den där hemsidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Upp: Har rätt. Jag: Är inloggad på den här hemsidan Ner: Min idol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg