Salzalada Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 ^ Någon! < Sale? :S Vad är det? V Fusion! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Upp:Salla (Förkortning av ditt namn!) Jag:Fusion! Ner:Salla..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 ^ Fisen! (Förkortning av ditt namn :P) < Salza eller Salza, om jag får be V Fisen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Upp:Salza eller Salza :blink: ..men jag tänker iallafall kalla dig Sallan,Sallen,Sambero,Slumpen och Samban! Jag:Är inte en fis!!! <_< ! Ner:Samban? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 ^ Är en fis! < Salz, men jag V Sångaren! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Upp:Slumpen.. Jag:Är ingen sångare..är fotbollsspelare! B) :P Ner:Han som tror att han är grym? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 ^ Fotbollsspelare < Tönt/Nörd V Han som tror att han är grym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Upp:Tönt\Nörd (Inget § 1.1,han skrev det själv..!) Jag:Tror inte att jag är grym,jag är det! B) Ner:Någon?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 ^ *Anmäld* < SMS:ar nytt FuskaVIP i morgon. V Fision? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Upp:Lol ska anmäla för någonting han har själv sagt om sig själv.. -.- Jag:Fusion..kan du stava? :P Ner:Analfabeten? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 ^ Fision kan inte stava Salzalada... Touché! < Alls favorit V Fis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 upp:alls favorit? jag:det var skönt ner:hungrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg