Gäst Elite Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 ^ Gillar skolan. < Letar efter legtimation, vänta lite. v Gillar forumlekar ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ^ Letar efter legg ^^, < Gillar inte forumlekar, vill bara ha hög rank :P V Pontus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Upp:Vill bara ha högre rank.. Jag:Han heter PontarN,och jag ärinte han,jag är, "The G" Fusion!Din sallad! <_< Ner:Sallad ungen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ^ Har stora rpoblem hemma < Vet att PontarN egentligen heter Pontus... V Problembarnet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Upp:Första gången han kan något.. Jag:Vet Hut!Vem är problem barn!? Ner:Mobbade ungen som ska svara..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ^ Du är problem, eller har du problem med att läsa också? < Svarade. V Muppiluppan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) Upp:Ifall du stavar rätt,då förstår jag säkert bättre... <_< ..och erkänner att han är mobbad.. ^^ Jag:Fusion! Ner:Miffon? Redigerat 20 Januari 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ^ Fision? < Mupp V Muppilupp (Det är skillnad mellan Mupp och Muppilupp...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Upp:Mupp! Jag:Bäst! Ner:Han som lever i sitt eget lilla värld..? (Det är också skillnad mellan mupp och miffo!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ^ Bäst... =) < Vill ha Fred. V Fusion? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Upp:Vill ha fred..du måste bara erkänna att du är besegrad av Fusion,då är det fred.. Jag:Fusion! Ner:Han som ska kanske erkänna något..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ^ Tönt! Endast töntar vill fortsätta krig, och vill bara sluta genom att någon ljuger för en! < Ljuger inte. V Vill att jag ska ljuga för honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg