Fusion Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Upp:En tönt som förnekar sanningen...*SUCK*!! Jag:Förklarar tredje världskriget mot Sambero! Ner:Ska kanske slingra ut sig från kriget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ^ Ska kriga mot en som antagligen inte finns. < Undrar vem Sambero är. V Krigar mot luften? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Upp:Sambero är du!Lolol!Så du erkänenr att du inte finns,intressant! Jag:Krigar mot luften^^ Ner:Luften? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ^ Haha, krigar mot luften. tror säkert att han träffar också. < Kolla på mitt namn, det står Salzalada, inte Sambero. Har du problem med att läsa? V Fånar sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) ^ Krigar mot luften. < Är inte luften. v Någon? Redigerat 20 Januari 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Upp:Är inte i luften.. Jag:Fånar mig tills Salzalada kan läsa min namn ordentligt...kan du läsa? :blink: Ner:Analfabeten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ^ Kan inte läsa. < Vet att Fision egentligen heter Fusion. V Fusion? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Upp:Mirakel,kan säga min namn.. Jag:Fusion! Ner:Sallad,hmm,usäkta jag menar Salzalada.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ^ Fusion! < Sallad/Salzalada V Ehm... Någon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) ^ Salzalada. < PontarN. v Någon? Redigerat 20 Januari 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LostraC Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ^ PontarN <LostraC vNån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) ^ LostraC. < PontarN. v Någon? Redigerat 20 Januari 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg