Fusion Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Upp:har inte haft 2 dm snö iår men har haft det Jag:är inte fildelare Ner:Har brutit någonstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 ^Borde jobba bättre på svenskan. <Har inte "brutit någonstans". vBra på svenska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 ^Har inte gjort nåt konstigt(orka skriva det ! :P) <ägerrposvennska VNån som är bättre än jag på svenska ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 ipp:ät brs po svinska jig:siger po svinska nir:in sim inti kin stavi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 ^Snackar nåt annat språk typ :S <Äger dig på svenska. V Är från ett annat land. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 ^Jagg inte varra ottlenninng! <jagg varra svennsskk venn loffarre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Upp:han vara svenkkk :P Jag:forstod inta vada han saja Ner:Vara dum ibland? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 ^ forstod inta vada han saja < Vara dum ibland <_< :P v Är jämt snäll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Upp:dum ibland(tror jag) Jag:inte jämt ibland Ner:Vild? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 ^ inte jämt ibland < inte vild v kollar på 24? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Upp:Inte vild Jag: 24 f*n Ner:Gillade Vänner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 ^ 24 f*n < Såg int på vänner v ser inte på the simpsons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg