Fusion Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Upp:Såg inte på vänner Jag:Gillar simpsons Ner:Har hoppat av skolan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 ^ Äger hårt! < Nörd V Hänger mycket på Fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Upp:Tack :D Jag:Hänger ganska mycket här Ner:Har tv hemma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 ^ Snart Fuskare < Hänger mer på Fuska V Är största n00ben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Upp:påstår att han hänger mer i Fuska än mig,(Falskt) Jag:Inte alls en noob Ner:Det allvarligaste som hänt honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 ^ Är schyst < Astmaattack V Är INTE största n00ben! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Upp:Tack :D Jag:Är inte N00b,är bäst :rambo: B) Ner:Salzalada? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 ^ Helt rätt! :D < Snackar med en Turk på MSN V Slår vad om 20 FM att det är Fusion... (Om det är en annan nere så får han FM:en...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Upp:behåll dina FM :P Jag:Yepp jag är Fusion :D Ner:Mobbad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 ^ Rasist < ? V #Fuskare... Snart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Upp:Snart 5 Uber fuskare. Jag:Vet inte varför han kalar mig för rasist?Varför? Ner:Ska just förklara för mig varför jag är rasist! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 ^ Blev skämtad om att vara rasist. < Trodde att du menade att jag är mobbad för att jag pratar med en Turk. V Förstår säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg