Gäst Muuu Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 kan nån skicka photoshop eller säga var man kan få det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Här är en länk där du kan ladda ner den senaste versionen av Photoshop Gratis. Det är dock endast ett testversionen, så du får bara ha den i en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 jag ser ingen länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Tryck på förata ordet, som heter "Här"!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 (redigerat) Dåligt att det bara är 30 dagar. Att ingen fredlig själ kunde ge den till en stackare som mig. *Snyft, gråt och m.m...* Redigerat 25 Mars 2005 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 är det ingen som kan skicka det till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Här är en länk där du kan ladda ner den senaste versionen av Photoshop Gratis. Det är dock endast ett testversionen, så du får bara ha den i en månad. :P jag har den veisonen och när dom 30 dagarna tar slut (nu är det 9 dagar kvar) så får jag låna riktiga cdn av min pappa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 ni kan ju köpa den riktiga versionen... skaffa photoshop istället för körkort.. det kostar ett antal tusen men ändå. fick det av brorsan som har företag och gör webbsidor :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.