Hoppa till innehåll

Paper Mario


Vilken partner gillar ni mäst?"  

38 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst The heroin

hur många olika färger kan Yoshi ha?

 

Jag har sett/hört talas om hitills:

 

Röd

Orange

Svart

Blå

Grön

Rosa

 

jag vet att man får olika färger beornde på hur många gånger man förlorat mot Iron någonting.

En sak är jag säker på: Om man bara förlorar mot dem en gång, alltså minst möjliga talet, får man rosa.

 

Det stämmer absolut inte på mig.

Min första fil, där jag inte visste vad jag skulle göra, försökte jag döda dom där svåra Iron någonting, minst fem gånger.

Så till slut lyckades jag få ägget med mig och försökte förtvivlat döda Iron någonting igen. Misslyckades och fick yoshin.

Han var då orange.

 

(Har fyra filer samt en som jag raderat) Dom fyra andra filerna så visste jag vad jag skulle göra och stred mot Iron någonting bara en gång.

Och allihop, på varenda fil fick jag rosa yoshi!! Vilken slump säger man bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Spelar nu på en ny fil och ska förlora mot Iron någonting två gånger, så ska jag rapportera för er vilken färg yoshin får :) Funderar på att döpa den efter dess färg på engelska.

Skulle ju kunna bli Red, Pink (?), Blue, Green, Orange, Black...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Sorry för två inlägg i rad. Men fattar inte hur man använder Qoute?

 

Rapport om Yoshin: Tyvärr glömde jag planen att förlora mot Iron Clefts två gånger, för jag tog med mig yoshin redan några fiender före dem. Och jag hade ingen val, man kan inte vinna eller förlora utan att yoshin kommer fram.

Så, jag testade att strida i några varv innan jag flydde och då kom det fram en...

 

ROSA yoshi!!!!

 

Gagagagaga blir ju jättegalen.

 

Den får heta Blöjan!! som straff. Rätt åt den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...