sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 e zelda en manga figur för jag älskar att måla zelda men vissa säger att zelda e en manga figur och vissa säger att dom inte e jag bara undra för zelda e ett bra sätt att dra ut på tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 ingen som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Uhh..menar du legend of Zelda? Det är ett tv spel....uhh..som någo har gjort en manga av..tror jag..äsh jag är inte expert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 inte vad jag vet. Jag tolkar "manga" figurer som typ folk med streck som näsor. Och vad jag vet har inte Link en sådan näsa =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Zelda är en tvspelsserie, men det finns som vanligt en massa folk som gör f*n art av zelda. Dit räknas all manga av Zelda, såvida det inte är nintendo som gett ut den.. Men Zelda spelen ser inte ut som "manga-tv-spel" ser ut. Därför tycker inte jag att Zelda är manga. Men, man kan ändå rita Zelda i manga format, det har jag gjort nångång. ^^; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Spelet är gjort av Japaner. De spel som görs i Japan ser Maga liknande ut. Självklart är Zelda Manga då och de har ju en egen formell manga om den med. Den mangan är nästan som ett manus för hela spelet, fast det finns fler olikheter mellan mangan och spelet ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 det stämmer faktiskt. Det finns en riktig Zelda manga, men vad jag hört, ska inte böckerna släppas i Sverige. Har inte ens sett dom importerade i nå'n affär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jag ahr läst Zelda Manga har läst OOT, MM, OOA och OOS dom ahr jag läst..mycket bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Men sinom tid kan nog mangan komma till sverige. OOT är nog den bästa av dem alla. MM kommer på andra plats ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Men sinom tid kan nog mangan komma till sverige. OOT är nog den bästa av dem alla. MM kommer på andra plats ^_^ Myup! OOT är den bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 OOt e bäst!! men det är ju windwaker som e närmast mangan!!!... te. x OOt... det e ju ett spel där det ser verkligt ut och inget särskilt barn tecknat skit... Majoras mask e ju likadant... den som e närmast til mangan är windwaker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.