miniman Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 var finns det en hemsida som man kan göra en egen hemsida som man kan ladda upp en stor fil jag har gjort en film och nu vill jag sätta in den på min hemsida men alla dom freewebs och bravenet kan ej ta filmen den är för stor så hjääälllppp fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Har du testat ett ftp program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 hur stor är filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 testa freewebs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 testa freewebs.com han har gort det :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Men ladda bara hem ett ftp program så kan du ladda upp enorma filer!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 k men min film är 500mb stor och var får jag tag i ett ftp program och hur får jag in det på en websida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Komprimera filmen! Ingen vill ladda ner en så stor film! Hört om DivX och mp3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Komprimera filmen! Ingen vill ladda ner en så stor film! Hört om DivX och mp3? nä men jag vill ha den så att den spelar upp attomatiskt om man klickar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Om du skickar den till mig på msn så kan jag göra om den till flash så att du kan ha det som en flash film? Adda mig då: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Flash gör inte filmer mindre. Flash ska bara andvändas för Flash filmer/spel. Här kan du få reda på vad divx och mp3 är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Mne flash gör så att man kan se filmen direkt på nätet istället för att ladda hem det ***** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.