marton Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Skrivet 26 Mars 2005 Jag sitter stenfast på ett uppdrag. Det står att man ska samla så mycket gängmedlemmar runtom Los Santos innan man kan påbörja uppdraget. Jag har samlat hur mycket medlemmar som möjligt men ändå står det att jag hitta fler.
donmorello Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Skrivet 26 Mars 2005 du ska hitta max 5 elle va de e tror ja sen ska du sätta dej i en fyra dörrar bil och sen kommer det fram en prick dit ska du köra pricken kommer försvinna sen när du är där de brukar den göre men då e det bara att samla ihop några till och gå elle köre till pricken igen så gjorde jag :D
marton Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Mars 2005 du ska hitta max 5 elle va de e tror ja sen ska du sätta dej i en fyra dörrar bil och sen kommer det fram en prick dit ska du köra pricken kommer försvinna sen när du är där de brukar den göre men då e det bara att samla ihop några till och gå elle köre till pricken igen så gjorde jag :D Ok tack så hemskt mycket. Jag har verkligen kört i timmar på det uppdraget.
tiger-bosse Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Skrivet 28 Mars 2005 du ska hitta max 5 elle va de e tror ja sen ska du sätta dej i en fyra dörrar bil och sen kommer det fram en prick dit ska du köra pricken kommer försvinna sen när du är där de brukar den göre men då e det bara att samla ihop några till och gå elle köre till pricken igen så gjorde jag :D timmar???! noob jag klara det på drygt 10 minutere
mickee Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Skrivet 30 Mars 2005 du ska hitta max 5 elle va de e tror ja sen ska du sätta dej i en fyra dörrar bil och sen kommer det fram en prick dit ska du köra pricken kommer försvinna sen när du är där de brukar den göre men då e det bara att samla ihop några till och gå elle köre till pricken igen så gjorde jag :D ????????????????????????
Shark Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Skrivet 30 Mars 2005 man kan ju oxå bara springa över till Jefferson. -_-
blue_bull Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Skrivet 31 Mars 2005 vad är det för uppdrag ? jag minns inget sådant. tänker ni på los desperados eller
blue_bull Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Skrivet 31 Mars 2005 nej du behöver inte fem pers. Bara två stycken plus cesar sen sätter du dig i en fyrdörrars bil. ett tips är att innan du startar uppdraget leta reda på en fyrdörrsbil och sätter den i ditt garage och sen startar uppdraget då har du redan en bil i garaget
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Skrivet 1 April 2005 Men det är ju det mest uppenbarliga som man kan veta på det uppdraget!! :bah: :meddum:
Rekommendera inlägg