Hoppa till innehåll

Gta Sanandreas?


marton
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag sitter stenfast på ett uppdrag. Det står att man ska samla så mycket gängmedlemmar runtom Los Santos innan man kan påbörja uppdraget. Jag har samlat hur mycket medlemmar som möjligt men ändå står det att jag hitta fler.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du ska hitta max 5 elle va de e tror ja sen ska du sätta dej i en fyra dörrar bil och sen kommer det fram en prick dit ska du köra pricken kommer försvinna sen när du är där de brukar den göre men då e det bara att samla ihop några till och gå elle köre till pricken igen så gjorde jag :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du ska hitta max 5 elle va de e tror ja sen ska du sätta dej i en fyra dörrar bil och sen kommer det fram en prick dit ska du köra pricken kommer försvinna sen när du är där de brukar den göre men då e det bara att samla ihop några till och gå elle köre till pricken igen så gjorde jag :D

 

 

 

Ok tack så hemskt mycket. Jag har verkligen kört i timmar på det uppdraget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du ska hitta max 5 elle va de e tror ja sen ska du sätta dej i en fyra dörrar bil och sen kommer det fram en prick dit ska du köra pricken kommer försvinna sen när du är där de brukar den göre men då e det bara att samla ihop några till och gå elle köre till pricken igen så gjorde jag :D

 

 

timmar???! noob jag klara det på drygt 10 minutere

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du ska hitta max 5 elle va de e tror ja sen ska du sätta dej i en fyra dörrar bil och sen kommer det fram en prick dit ska du köra pricken kommer försvinna sen när du är där de brukar den göre men då e det bara att samla ihop några till och gå elle köre till pricken igen så gjorde jag :D

 

????????????????????????
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej du behöver inte fem pers. Bara två stycken plus cesar sen sätter du dig i en fyrdörrars bil. ett tips är att innan du startar uppdraget leta reda på en fyrdörrsbil och sätter den i ditt garage och sen startar uppdraget då har du redan en bil i garaget

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...