Gäst GTA-PALLE** Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) vilket spel tror du är världens våldsammaste spel. gta san... eller the getaway :D Redigerat 26 Mars 2005 av GTA-PALLE** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) Det finns flera våldsamma spel Redigerat 26 Mars 2005 av Sweet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 det va nåt spel som va förbjudet som jag såg på nyhetarna man slog ner nån så dom bara lå där å skrek sen tog man bensin å helde på han å sen så kastadet man en tendsticka å et så as verkligt ut.... och så var det massor av mer saker dom visade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 det va nåt spel som va förbjudet som jag såg på nyhetarna man slog ner nån så dom bara lå där å skrek sen tog man bensin å helde på han å sen så kastadet man en tendsticka å et så as verkligt ut.... och så var det massor av mer saker dom visade De heter postal... skit roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 the getaway är våldsammaste spelet för att det är bättre grafik man kan ta gisla och han halltar när han blir skuten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 the getaway är våldsammaste spelet för att det är bättre grafik man kan ta gisla och han halltar när han blir skuten Spelet blir inte våldsamare för grafiken eller att man kan ta haltar då man blir skjuten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 The Postal har jag hört är det våldsammaste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiger-bosse Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 sa är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 men iallafall, tycker ni att gta e väldigt våldsamt så har ni aldrig spelat något siktigt våldsamt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 postal 2 ^^ fast det är kul :P slå av huvuden med en spade tända på en dansklubb o sånt:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 The Postal har jag hört är det våldsammaste Har inte sett det spelet, men kanske det är så? Men iaf så på Gateway omslaget så finns alla "rutor" som står att det innehåller våld, knark etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Klart att det är våldsamt, men mkt styr man ju själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg