Gäst Andreasswf Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 snälla säg hur man får chimecho och var och lite tips så det går enklare snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 När du fixat Dive så dyk ner i vattnet och leta i sjögräset så kommer du snart hitta Chimecho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 (redigerat) ööh? du menar chincou! chimeco är en väldigt rare pokemon hittade den uppe i mnt pyre prova den e cool Redigerat 27 Mars 2005 av _ray_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 När du fixat Dive så dyk ner i vattnet och leta i sjögräset så kommer du snart hitta Chimecho Chimecho är en Psychic Pokemon som är typ som en stav Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Men ååhhhhhh!!!Jag tar altid fel på dom.Men jaja,Chimeco hittar du på toppen av Mt.Pyre,den e ovanlig så leta mycke innan du ger upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Men ååhhhhhh!!!Jag tar altid fel på dom.Men jaja,Chimeco hittar du på toppen av Mt.Pyre,den e ovanlig så leta mycke innan du ger upp Varför är den så sällsynt.Den verkar ju inte vara bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 (redigerat) Men ååhhhhhh!!!Jag tar altid fel på dom.Men jaja,Chimeco hittar du på toppen av Mt.Pyre,den e ovanlig så leta mycke innan du ger upp Varför är Rayquza så sällsynt, den verkar ju vara bra? <_< Redigerat 28 Mars 2005 av Robban-11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Men ååhhhhhh!!!Jag tar altid fel på dom.Men jaja,Chimeco hittar du på toppen av Mt.Pyre,den e ovanlig så leta mycke innan du ger upp Rayquaza stavas det och han/hon är en legendarisk så det är skillnad!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Varför kan folk inte vara LITE snällare mot varandra!? Chimenco har jag en på 59,och jag fick den så här: Jag gick upp längst upp till HÖGER på Mt.Pyre,och gick omkring i gräset,jag tror det gick 47 sekunder eller nåt inna njag hittade den! Så,sällsynt om man letar i fel gräs,vanlig om man letar i rätt grär :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 snälla säg hur man får chimecho och var och lite tips så det går enklare snälla! det ända du behöver göra för att få den lättare är att fånga en pokmn som kan sweet sent och sen går du upp där det är dimmigt och använder den pokemon som kan sweet sent så gjorde jag jag hittade den direkt på lv 26 !! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Varför kan folk inte vara LITE snällare mot varandra!? Chimenco har jag en på 59,och jag fick den så här: Jag gick upp längst upp till HÖGER på Mt.Pyre,och gick omkring i gräset,jag tror det gick 47 sekunder eller nåt inna njag hittade den! Så,sällsynt om man letar i fel gräs,vanlig om man letar i rätt grär :lol: *suck*Alltså bara för att det hände er så händer det inte andra,har testat. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Varför kan folk inte vara LITE snällare mot varandra!? Chimenco har jag en på 59,och jag fick den så här: Jag gick upp längst upp till HÖGER på Mt.Pyre,och gick omkring i gräset,jag tror det gick 47 sekunder eller nåt inna njag hittade den! Så,sällsynt om man letar i fel gräs,vanlig om man letar i rätt grär :lol: Det unrar jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg