Backspace Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Jag gillar att få PM, Det är så roligt att läsa vad det står i det men inte när det bara är en massa reklam i det som att det står så här: Bli medlem på det här forumet, Det är jätte kul! Kan det inte komma någon regel att man inte får skicka massa reklam i PM:en? Det skulle i alla fall vara riktigt bra! :? Citera
mr.best Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 ja admin kan ju setta in någon mod (extra sak till sidor) som gör att han kan läsa andras pm..om han inte har det..det du ska göra för att den personen som skickar sådana pm inte ska kunna använda pm är att du berättar för admin vem det är,admin visst är det sant :!::arrow::?: Citera
Backspace Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2004 ja admin kan ju setta in någon mod (extra sak till sidor) som gör att han kan läsa andras pm..om han inte har det..det du ska göra för att den personen som skickar sådana pm inte ska kunna använda pm är att du berättar för admin vem det är,admin visst är det sant :!::arrow::?: Nej! Det blir ju jätte tråkigt om han fixar en mod som kan kolla andras pm! Tänk om nån har skickat PM till sig själv också står lösenordet där! Det blir ju jätte trist! Så det tycker jag ni inte ska fixa! Citera
mr.best Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 men jag menar inte moderator utan en viss sak,såna kan vem som hällst fixa till sidor... Citera
Dannie Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Reklam för personlig vinning (§ 1.2) är förbjudet... Om detta gäller endast forumet eller bägge (Pm) vet jag inte... Ska kolla upp. Citera
CiR3 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Jag har fått en varning för det :( men ( shit happens ) jag ska sluta med det ( lovar ) Citera
admin Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Reklam för personlig vinning (§ 1.2) är förbjudet... Om detta gäller endast forumet eller bägge (Pm) vet jag inte... Ska kolla upp. Gäller forumets samtliga funktioner. Delade ut igår ca 7 varningar för reklam via pm. Citera
mr.best Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 har du en mod som gör att du ser pm admin? Citera
Secred Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 har du en mod som gör att du ser pm admin? Han kan väl typ se allting på fuska. Citera
mr.best Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 ja men han måste lägga in en viss mod för att han ska kunna se pm... Citera
Gäst 0011 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 men jag menar inte moderator utan en viss sak,såna kan vem som hällst fixa till sidor... Om dom har det så måste ju Admin läsa det ändå för att veta att det är reklam(Det är ju pm,Privat meddelnade) Citera
admin Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Man måste kolla direkt i databasen och det är lite små jobbigt därför kollar jag inte där om jag inte får nått tips om nått först. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.