Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag gillar att få PM, Det är så roligt att läsa vad det står i det men inte när det bara är en massa reklam i det som att det står så här: Bli medlem på det här forumet, Det är jätte kul! Kan det inte komma någon regel att man inte får skicka massa reklam i PM:en? Det skulle i alla fall vara riktigt bra! :?

Skrivet

ja admin kan ju setta in någon mod (extra sak till sidor) som gör att han kan läsa andras pm..om han inte har det..det du ska göra för att den personen som skickar sådana pm inte ska kunna använda pm är att du berättar för admin vem det är,admin visst är det sant :!::arrow::?:

Skrivet
ja admin kan ju setta in någon mod (extra sak till sidor) som gör att han kan läsa andras pm..om han inte har det..det du ska göra för att den personen som skickar sådana pm inte ska kunna använda pm är att du berättar för admin vem det är,admin visst är det sant :!::arrow::?:

Nej! Det blir ju jätte tråkigt om han fixar en mod som kan kolla andras pm! Tänk om nån har skickat PM till sig själv också står lösenordet där! Det blir ju jätte trist! Så det tycker jag ni inte ska fixa!

Skrivet
Reklam för personlig vinning (§ 1.2) är förbjudet...

Om detta gäller endast forumet eller bägge (Pm) vet jag inte...

Ska kolla upp.

Gäller forumets samtliga funktioner. Delade ut igår ca 7 varningar för reklam via pm.

Skrivet
men jag menar inte moderator utan en viss sak,såna kan vem som hällst fixa till sidor...

Om dom har det så måste ju Admin läsa det ändå för att veta att det är reklam(Det är ju pm,Privat meddelnade)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...