Hoppa till innehåll

Gubbar


Vilka är dom bästa karaktärerna i MKDD?  

104 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 281
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Mm det kan jag hålla med om han lät grymmare i dom gammla spelen, han har också förändrat´s en hel del för hade han ju blåa kläder och ingen slips m.m

 

Jo jo, men bilarna är de inge fel på... Dem passar fint in på karaktärerna... Speciellt DK´s....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej förlåt om jag använder lite olämpliga ord i detta meddelande men om duinte tål det ska du inte läsa.

 

Men tycker inte ni Toad ser lite gay ut i MKDD? Liksom kolla klädstilen. En tröja(?) som är lite öppen och ingen t-shirt under så att han visar lite av sin överkropp. Det ser ganska bögigt ut. Alltså han är inte det men han klär sig så. Det är inget fel att klä sig så om man är hetro men jag tycker det påminner en hel del om bögar. Ta det inte personligt Toad-fans men det är min åsikt. Ta en titt själva så får ni se. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej förlåt om jag använder lite olämpliga ord i detta meddelande men om duinte tål det ska du inte läsa.

 

Men tycker inte ni Toad ser lite gay ut i MKDD? Liksom kolla klädstilen. En tröja(?) som är lite öppen och ingen t-shirt under så att han visar lite av sin överkropp. Det ser ganska bögigt ut. Alltså han är inte det men han klär sig så. Det är inget fel att klä sig så om man är hetro men jag tycker det påminner en hel del om bögar. Ta det inte personligt Toad-fans men det är min åsikt. Ta en titt själva så får ni se. ;)

 

Jo, han har förändrats en hel del sedan MK64. Där var han cool.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
×
  • Skapa ny...