The Moose Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Skrivet 27 Mars 2005 Jag är på det uppdraget där ens kompanjon ska skjuta ner gäng medlemmar från tåget.Man kör motorcykeln.Det är skitsvårt att döda alla jag tar bara ungefär 2 stycken.Har ni något förslag på hur man kan göra?
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Skrivet 27 Mars 2005 Jag är på det uppdraget där ens kompanjon ska skjuta ner gäng medlemmar från tåget.Man kör motorcykeln.Det är skitsvårt att döda alla jag tar bara ungefär 2 stycken.Har ni något förslag på hur man kan göra? Det finns en grus väg brevid tågspåret som man kan åka på
Gäst wångö Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Skrivet 27 Mars 2005 du ska inte köra för nära tåget för då träffar han tåget ist .. :/
Lajm Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Skrivet 28 Mars 2005 Åk så långt ifrån tåget du kan.. Jag klarade de innan jag hade kommit in i tunneln (;
tiger-bosse Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Skrivet 28 Mars 2005 Åk så långt ifrån tåget du kan.. Jag klarade de innan jag hade kommit in i tunneln (; :cool:t jag med
Thunderstruck Skrivet 22 April 2005 Rapport Skrivet 22 April 2005 (redigerat) Det hände nåt konstigt med mitt spel så när jag hoppa på motorckln stog de bara "mission completed" . antar att det var det uppdraget för ja har int gjort nåt uppdrag med motorcyklar och tåg. :P :D :P Redigerat 22 April 2005 av Thunderstruck
Gäst Zell Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Skrivet 8 Maj 2005 Kompanjon= Big Smoke? :P jaa han säger ju att man ska åka upp på en grusväg på höger sida :P
Rekommendera inlägg