Hoppa till innehåll

Runescape Affär


Shadow of Darkness
 Dela

Rekommendera inlägg

Just det! Har ni gjort något ballt på Runescape? Såsom gjort bra affärer eller helt enkelt lurat någon på något? Skriv det här! Själv har man gjort ett kap detta:

 

Jag som är på lv 4 och min kompis som är på hmm.. ska vi säga 40? Spelade Runescape på en varsin dator. Min kompis tipsade mig om att sälja en Dragon Fire Shield för 1 k (det vill säga 1000 gp/pengar) Jag gick runt och frågade. Och till slut så var det en som nappade. Han sa att han skulle hämta 1 k och efter 10 minuter så kom han. Vi bytte och jag fick 1 k.

 

Efter det gick jag runt och frågade efter Dragon Fire Shield och lyckades köpa en för 300 gp.

 

Min kompsi addade honom och bad honom att följa med. Efter det så dödade min kompis honom och fick min Dragon Fire Shield + 1200 gp :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha, jag gör så me min kompis i varrock sq, jag säger: buying black bead 60k its for a quest im to lazy to get it, och min kompis därnere säger selling black bead 30k. Sän tänker någon at ojojoj jag kan tjäna 30k lätt... när han köper beaden så tradar han me mig decilainar jag och byter verld me min kompis och gör samma... jag har känat över 500k på sont

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...