Hoppa till innehåll

Puppy Times!

Rekommendera inlägg

jag kolla filmen och det såg mobbat ut!! snälla köp det ej!....

På vilket sätt tar du skada av att nån köper det (som jag lär göra)?

Aha, Halo avatar... jobbar du för Microsoft och vill bli av med konkurens?

Nä, men allvarligt, det där var dumt och onödigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Man kan inte tycka att ett spel är tråkigt utan att ha testat det.

Min mamma är pälsallergiker och min pappa vill inte köpa hund, så man får väl nöja sig med Puppy Times. Jag håller på att spara ihop till något annat nu, men jag har väl redan köpt den saken innan Puppy Times kommer ut. Kan inte bärga mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Oficiella namnet är Nintendo dogs

Nä, Nintendogs är det ;)

Det verkar vara obestämt om det ska heta Puppy Times eller Nintendogs vid den Europeiska releasen, men Nintendogs hoppas jag på eftersom det är ett fyndigare och almänt bättre namn...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Namn kampen:

Nintendogs VS. Puppy Times

2-1 till Nintendogs.

Först hette det ju Nintendogs,(1-0)sedan skulle det heta Puppy Times i västern, (1-1)och på E3 hette det Nintendogs(2-1).

Vilken match!

i en tidning som jag premunerar på [nintemdoofficial magazine uk]så hette det nintendodogs så då blir det 3-1 till nintendodogs jag ska köpa det direkt när det kommer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Lilla_björnen

det verkar lika intressant som din röv :bah:

spamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspam

pamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspams

amspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamsp

mspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspa

spamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspam

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 månader senare...
  • Skapa ny...