Snake Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 jag kolla filmen och det såg mobbat ut!! snälla köp det ej!.... På vilket sätt tar du skada av att nån köper det (som jag lär göra)?Aha, Halo avatar... jobbar du för Microsoft och vill bli av med konkurens? Nä, men allvarligt, det där var dumt och onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 det e ju grymt jag vill gärna ha en hund men vi kan inte :( så jag ska nog köpa det(tycker det ska finnas med andra djur också om t.ex vill ha en katt eller en fågel men kan inte) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genuieve Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Man kan inte tycka att ett spel är tråkigt utan att ha testat det. Min mamma är pälsallergiker och min pappa vill inte köpa hund, så man får väl nöja sig med Puppy Times. Jag håller på att spara ihop till något annat nu, men jag har väl redan köpt den saken innan Puppy Times kommer ut. Kan inte bärga mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Oficiella namnet är Nintendo dogs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 har hört rykten om att man kommer kunna spela tsm och leka med varandras hundar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Oficiella namnet är Nintendo dogs Nä, Nintendogs är det ;)Det verkar vara obestämt om det ska heta Puppy Times eller Nintendogs vid den Europeiska releasen, men Nintendogs hoppas jag på eftersom det är ett fyndigare och almänt bättre namn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Namn kampen: Nintendogs VS. Puppy Times 2-1 till Nintendogs. Först hette det ju Nintendogs,(1-0)sedan skulle det heta Puppy Times i västern, (1-1)och på E3 hette det Nintendogs(2-1). Vilken match! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Namn kampen: Nintendogs VS. Puppy Times 2-1 till Nintendogs. Först hette det ju Nintendogs,(1-0)sedan skulle det heta Puppy Times i västern, (1-1)och på E3 hette det Nintendogs(2-1). Vilken match! i en tidning som jag premunerar på [nintemdoofficial magazine uk]så hette det nintendodogs så då blir det 3-1 till nintendodogs jag ska köpa det direkt när det kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lilla_björnen Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 det verkar lika intressant som din röv :bah: spamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspam pamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspams amspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamsp mspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspa spamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Japanerna gillar det då kan det ju inte vara dåligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 jag tror att det e ett skit spel spara ihopp till något annat en ett spel som man fostrar upp hundar eller skaffa en riktig hund eller katt för *** :angry: Inte kan man väl rå för att man e pälsallergiker! de va taskigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg