Zaff Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 hur klarar man updraget på gta 3 när man sak belala 8-ball 100.000 och så ska man gå till en båt med gubbar i och när man skjuter sitt första skott med sniper då rusar han till båten men jag undrar hur man klarar det för när jag har skjutit dom två gubbarna som står och vaktar uppe och ner på båten så springer han upp på båten oh då blir han dödad så jag fattar inte hur man ska göra! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiger-bosse Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 hur klarar man updraget på gta 3 när man sak belala 8-ball 100.000 och så ska man gå till en båt med gubbar i och när man skjuter sitt första skott med sniper då rusar han till båten men jag undrar hur man klarar det för när jag har skjutit dom två gubbarna som står och vaktar uppe och ner på båten så springer han upp på båten oh då blir han dödad så jag fattar inte hur man ska göra! :( llol :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marton Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Köp skyddsväst innan du gör uppdraget sedan kan du köra upp med en motorcykel på båten så du slipper ta på dig så mycket skott. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiger-bosse Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 marton låt han försöka själv det är det lättaste upppdraget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Köp skyddsväst innan du gör uppdraget sedan kan du köra upp med en motorcykel på båten så du slipper ta på dig så mycket skott. men det finns inte motor cyckel på gta och så har jag skydd väst koden :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Det hela går ut på att du måste var väldigt snabb!Och skjuta många på kort tid. Du måste se till att skjuta ner gubbarna som vill skjuta ner 8:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Det finns ett tak man kan gå upp på så det blir lättare att skjuta dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Gå upp på taket som är bredvid dig, sen sniprar du därifrån, skjut på bensin tunorna eller vad det är på båten, det skadar många. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Det är gött att se när skeppet sjunker. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg