vicke_the_evil Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jag kan ej göra några challange på det spelet !!!! Jag väljer en tex att man inte ska göra några finisher på hela matchen . Jag gjorde allt det stod att man fick och vad ja skulle göra , sen vann jag men fick inga pengar eller en avklarad challenge. Så är det med alla , ja kan inte vinna dom !!!!! Tacksam för svar / Viktor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 jag har samma problem med overcome the odds with reciving two smackdown vs raw fattar inte det jag får två smackdown vs raw jag använder dom men funkar inte samma sak tvärtom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 men läser ni allt..reglerna ska vara default och sånta saker.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Har du tagit exakt det det står isåfall så gå tillbaka med spelet. Vill du ha pengar så kör season istället man vinner pengar om man förlorar ochså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 ja men förlorar man så förlorar man Superstar Points.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Det har du rätt i men man kan ju vinna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Alltså jag har inte ändrat reglenra jag har inte ens byt en enda gång men vad betyder overcome the odds with reciving two... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 goldust..jag behöver inte oroa mig för att förlora superstarpoints för jag har aldrig förlorat..och så har jag vunnit season ca 7-8 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Haha duktigt då har du nog allt man ka köpa va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
donmorello Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 goldust..jag behöver inte oroa mig för att förlora superstarpoints för jag har aldrig förlorat..och så har jag vunnit season ca 7-8 gånger hmm möter du mej så förlorar du mot mej inom 5 min ja lovar ja klarar season på svåraste 25 ggr ungefär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 donmorello..LOL!!! hahahahahahaha.....goldust..jag har över 400-500 tusen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg