martin kjönsberg Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Skrivet 28 Mars 2005 Jag har spelet men det saknas en manual!!! Kan någon maila mig den till [email protected] Har kommit till en sten där jag skall skriva in en kod. Det funkar inte att ta bort stenen,det är koden jag behöver!! Kan någon hjälpa mig fort!!!! SNÄLLA! :medieval: :medieval:
nebbig Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Skrivet 28 Mars 2005 Jag har spelet men det saknas en manual!!! Kan någon maila mig den till [email protected] Har kommit till en sten där jag skall skriva in en kod. Det funkar inte att ta bort stenen,det är koden jag behöver!! Kan någon hjälpa mig fort!!!! SNÄLLA! :medieval: :medieval: Jaså du har spelet!Ja då ska jag hjälpa dig... Ärligt talat, vilket spel?
martin kjönsberg Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 28 Mars 2005 Jag har spelet men det saknas en manual!!! Kan någon maila mig den till [email protected] Har kommit till en sten där jag skall skriva in en kod. Det funkar inte att ta bort stenen,det är koden jag behöver!! Kan någon hjälpa mig fort!!!! SNÄLLA! :medieval: :medieval: Glömde skriva det!!!! OK? The Hobbit menade jag! Kan du hjälpa mig att hitta en manual??!! / Martin
Rekommendera inlägg