Dark_samus Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 va e re för skillnad mellan en svenska gamecube consol o en från usa???....... köpte igår zelda: CE men den var importerad från usa så ja provade den o den funkade inte ;) .... (förresten så e de nån hä som säljer lr vet nån som säljer zelda:CE(spelar ingen roll om de e en begagnad)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jag tror du kan importera något som heter freeloader eller något liknande så ska du kunna spela USA spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 äsch varför importera freeloader igentligen? Alltså du kan köpa en freeloader från www.webbhallen.com tror det var den sidan. Då kan du spela vilka spel till gamecube du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 ska kolla de......... hoppas de funkar oxo :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 jag har ett japanskt Gamecube och spelar spel fr[n europa vardagligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Inte vilka man vill. Men vad jag har förstått så ska alla Amerikanska fungera. På japanska spel kan det hända att bilden blir konstig, ljud förstörs eller vissa funktioner tas bort (vissa spel) Spelbutiken.se har någon länk till en sida som har information om freeloader=P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Oj du kanske måste skaffa Freeloader Or Something Dude Man BRother Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Nämen att bilden blir konstigt är ju om man inte har en RGB kabel (tror det heter så). Men jag har då inte upplevt att musiken eller funktioner i spel har försvunnit :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 du kan inte köra spel ifårn usa eller japan om du har köpt ditt gc i svrge kan du inte spela dom spelen ifån usa eller japan .... men du kan köpa ett gc i usa då kan du spela dom ifrån usa och japan :bah: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 kollade i spelbutiken.se o de stodd : Version 1.06 Starta och spela importerade GameCube-spel Du behöver inte modifiera din maskin - du behåller garantin Spela spel från USA eller Japan på din europeiska Gamecube Spela europeiska spel på en amerikansk eller japansk GameCube Snabb och enkel att använda OBS För att spara japanska spel krävs att du bara har japanska spel sparade på det minneskortet. Övrigt innehåll raderas kollade oxo i en annan hemsida o de stodd att de funkar inte på vissa spel så ja måste kolla om den här freeloader funkar med zelda:CE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Alltså, för att kunna använda free loader måste ni ha en tv som pallar minst 60 hz+en rgb kabel. Allt finns att köpa på http://www.webhallen.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 mm...fast spelbutiken.se hade någon länk till en sida där dom hade testat lite olika spel. Vissa japanska spel fungerade inte korrekt med den senaste freeloadern tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg