Hoppa till innehåll

Program

MahL

Rekommendera inlägg

men du kan också gå in på C:WINDOWSstart-menynprogramtillbehörsystemverktyg i utforskaren eller i den här datorn..då ser du att det står diskränsning..då klickar du på den...och om du ska flytta filer klickar du på diskdefragmenteraren.Och om du ska laga filer klickar du på scandisk...eller så kanske det inte hette på xp om det är den du har,och om du ska göra alla 3 så klickar du på underhållningsguiden...hoppas det räcker...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men du kan också gå in på C:WINDOWSstart-menynprogramtillbehörsystemverktyg i utforskaren eller i den här datorn..då ser du att det står diskränsning..då klickar du på den...och om du ska flytta filer klickar du på diskdefragmenteraren.Och om du ska laga filer klickar du på scandisk...eller så kanske det inte hette på xp om det är den du har,och om du ska göra alla 3 så klickar du på underhållningsguiden...hoppas det räcker...

jo det kan man ju alltid göra fast jag ville ha ett prgram

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag går bara in på Start/program/tillbehör/systemverkty/diskrensning

Det e typ som lägg till ta bort program fast man kan ta bort mer saker!

Jag tar också bort från utforskaren! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att jag har en massa onödiga filer på datan så jag undrar om det är någon som vet något program som man kan ladda hem som letar upp de onödiga filerna?
inatalera om operativ systemet men iförsig försviner allt förutom internet och om du har programet på nån skiva så är det att installera om det och inte instaler det som inte behövs
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...