MahL Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag tror att jag har en massa onödiga filer på datan så jag undrar om det är någon som vet något program som man kan ladda hem som letar upp de onödiga filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 ad-aware om du inte har det..sen kan du ju göra sådana prog i pascal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jo det vet jag, men jag har inte pascal eller det andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 men du kan också gå in på C:WINDOWSstart-menynprogramtillbehörsystemverktyg i utforskaren eller i den här datorn..då ser du att det står diskränsning..då klickar du på den...och om du ska flytta filer klickar du på diskdefragmenteraren.Och om du ska laga filer klickar du på scandisk...eller så kanske det inte hette på xp om det är den du har,och om du ska göra alla 3 så klickar du på underhållningsguiden...hoppas det räcker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 men du kan också gå in på C:WINDOWSstart-menynprogramtillbehörsystemverktyg i utforskaren eller i den här datorn..då ser du att det står diskränsning..då klickar du på den...och om du ska flytta filer klickar du på diskdefragmenteraren.Och om du ska laga filer klickar du på scandisk...eller så kanske det inte hette på xp om det är den du har,och om du ska göra alla 3 så klickar du på underhållningsguiden...hoppas det räcker... jo det kan man ju alltid göra fast jag ville ha ett prgram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 ja det är program!..men testa att göra något av mina 4 förslag...då kanske din dator blir bättre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag litar inte på något program, jag gör likadant alltid. Går in på själva disken, och kollar upp alla mappar, uppifrån och ner! :D Det funkar utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 spel ska man ta bort från C:WINDOWSstart-menynkontrollpanelenlägg till ta bort program...där finns alla program och spel......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 om du vill ha ad aware så sök på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Cyndaquil jag håller med uppifrån och ner bah så är det klart (men håll reda på vad som inte är skräp!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag går bara in på Start/program/tillbehör/systemverkty/diskrensning Det e typ som lägg till ta bort program fast man kan ta bort mer saker! Jag tar också bort från utforskaren! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag tror att jag har en massa onödiga filer på datan så jag undrar om det är någon som vet något program som man kan ladda hem som letar upp de onödiga filerna? inatalera om operativ systemet men iförsig försviner allt förutom internet och om du har programet på nån skiva så är det att installera om det och inte instaler det som inte behövs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.