TheUnnamed Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 (redigerat) Jag kör det rätt ofta har ni kört på nätet någon gång? Det är faktist kul spel (Jag gillar bara att köra utan fusk) Mitt favorit lag är Britons. Och favorit Units är Longbowsman (Eller Elite Longbowsman den uppgraderade varianten) Det skulle vara kull om ni skrev era Favorit lag och farvorit gubbe och lite annat Smått & Gått! :) Oppssi... Fel forum Snälla flytta till PC råka bara Lägg in i Ps2 det var inte meningen! :( Redigerat 28 Mars 2005 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elleboyz Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Har spelet men kör aldrig... favvo gubbe: monkeyhead gubben =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Ha ha lite fusk gubbe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Har bara det på Ps2, men jag kan inte köra det på Internet för jag har inte en adapter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 är det bra på ps2 också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag har aldrig spelat något Age of Empire 2 till PS 2. Men på dator har jag ju lirat ganska mycket Age of Empire ett och två. Är det någon som vet hur det fungerar på konsoll? Har funderat på att köpa spelet, fast skulle tro att det är lite krångligt utan mus. Samma med Commandos som finns till PS 2 och XBOX. där tog det ca: 10 timmar innan man lärde känna kontrlollen rätt. Age of Empire spelen är i alla fall jävligt kul och jag har inget särskilt "favorit lag". Brukar spela med folket som jag känner för. Skulle jag haft en egen dator med internet där jag kan sitta när jag vill, i lugn och ro så hade det ju definitivt blivit mera Age of Empire. Jag måste ju i alla fall Spela Age of Empire 3 som kommer någon gång det här året. ETT MÅSTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Nä, inte så krångligt på Ps2, tycker jag då. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Jag kör men har ingen riktig favvo gubbe (kör inte så mykt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 age of empires finns ju inte till ps2! jag kör olika varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 kör det bara på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Samma här men jag la in tråden i fel forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 age of empires finns ju inte till ps2! jag kör olika varje gång Nej, men tvåan i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.