flakron Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 hur får man en hydra :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Man ska göra ett updrag där man kör en och sen ska landa den på ens flygplats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiger-bosse Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Man ska göra ett updrag där man kör en och sen ska landa den på ens flygplats på den här koden trekant trekant fyrkant cirkel kryss L1 L1 ner upp nöjd?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Jag kanske är jävlit petig men när du skriver, tiger-bosse så förstår inte JAG vad du skriver, skriv med punkter o komma tecken så blir allting mkt enklare och läsa? Vet inte hur det är med er andra som läser men det blir bara irriterande och svårt o läsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 (redigerat) Jag kanske är jävlit petig men när du skriver, tiger-bosse så förstår inte JAG vad du skriver, skriv med punkter o komma tecken så blir allting mkt enklare och läsa? Vet inte hur det är med er andra som läser men det blir bara irriterande och svårt o läsa. Håller med Lajm, väldigt irriterande..!! <_< >.< o.O PS. Det uppdraget heter Vertikal Bird. :student: Redigerat 29 Mars 2005 av Shark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 men alltså kan man göra så att hydra jeten åker på hjulena lr måste man flyga när man ska in i garaget det var svårt att få in det men det gick. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 men alltså kan man göra så att hydra jeten åker på hjulena lr måste man flyga när man ska in i garaget det var svårt att få in det men det gick. :huh: för att få hydra måsta man gå på garaget eller kan du gjöra fusket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Om du vill fälla ut hjulen, så ska du trycka på R3 spaken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flakron Skrivet 30 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 på vice city :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg