Zonix Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 (redigerat) Jag bytte lösen ord nyss på RS och nu kan jag inte komma in!!! Jag sa lösenordet inom mig innan jag sa det!!! Hur ska jag få tebaks det?? Jag tog glömt lösenord men då måste jag skriva in saker som jag fick när jag börja spela (ett mail) och jag börja spela för 3 år sen och jag har inte mailet kvar!!! :( :( :( :( Redigerat 28 Mars 2005 av Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 det är bara at ta glömt lösenord igen. Det går och ta det hur många gånger som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 jag gjorde det igår.. nu ska jag kolla om det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.