Shark Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Man behöver inte fuska till sig jetpack-fusket. Man kan få det vid Verdant Meadows. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Kan någon säga hur man låser upp flygplanen och helikoptrarna på Easter Bay Airport? Finns det nåt fusk så man kan låsa upp saker eller nåt? :D Det är trist att fuska... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 :meddum: totalt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 :meddum: totalt :P jaa .. :P man kan fuska när man klarat av spelet tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 :meddum: totalt :P Jag har klarat spelet och ni klagar att jag fuskar!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Det är ju bara softare att fuska.. :P Men jag har klarat både Gta 3, Gta:vc och Gta:sa med och utan fusk. Det ni! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg