Wrestling_guy Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Nån som ser på den jätte roliga och bästa tecknade pogramet Family Guy Det handlar om en korkad farsa och hans familj han brukar säga: Hej jag heter Peter Griffin men mina vänner kallar mej för Peter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 jag har sett Family Guy det programmet är as bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Peter är klart bäst jag gillar hans historier som t.ex han döda en kykling för att han inte fick 10% rabat på ägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Det äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Det är idag halv nio börjar den ska se med popcorn och allt framför mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 DET ÄGER!! :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 det är as bra jag har sett alla program hitils Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Vad är det korkaste han har gjort hittils? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Allt... Han kan inte göra något mer än korkat. Älskar karaktären! Skit grym! Fast ser det bara då & då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Dom visar aldrig nya avsnitt det är bara repriser hela tiden :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Älskar The Family guy! Han är asball och trög! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 hunden är coolast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.