Spliffor Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 ja får va med ja kan skicka bild i stället Namn:Haxxxor5 Jobb:Mining om ja får eller woddcutting 1:a http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/xD.JPG 2:a http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/rs56.JPG 3:a http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/hihi.JPG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shizoo Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Kan jag få pengar av nån jag blev snodd på min gubbe med lv 57 och så hade jag full rune och 200 k i banken :( snälla kan jag få pengar av nån . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 pga av att ledaren e inaktiv frågar jag om vi ska utse nån ny ledare. Om bi ska det röstar jag på _reaper_ = fortre333 Tack och hej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 pga av att ledaren e inaktiv frågar jag om vi ska utse nån ny ledare. Om bi ska det röstar jag på _reaper_ = fortre333 Tack och hej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 ja röstar på desen=dezen93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Kan jag få pengar av nån jag blev snodd på min gubbe med lv 57 och så hade jag full rune och 200 k i banken :( snälla kan jag få pengar av nån . Men buhu du får väll kämpa för att få tillbaks dina grejer,jag blev hackad och förlora 700k full rune och dragon long Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 kan man vara med här?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 (redigerat) YEHA!! JAg har köpt rune platebody! stats. atk: 46 str: 46 def: 45 hp: 44 pengar: 136gp :D Ledaren för klanen om du ser denna tråd svara på om vi ska ha ny ledare. Redigerat 18 Maj 2005 av Desen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goldmagic1 Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 (redigerat) **¨¨*^¨'Angels of the heaven*^'*^*^^:::_ heej joina detta nyaaa team :medieval: det leker kraven:över 10 i combat eller vara bra på en spec sak typ crafting... men om du vill joina så glöm ej att skriva rs namn och skicka stats :P MEDLEMMAR: Ollepool Jobb: krigare(ledare) :kung: Raichuu Jobb bågskytt(vice ledare):kung: Capten_k Jobb: doktor Tennis9393 Jobb: krigare Forte333 Jobb: överbefälhavare Happyhenke Jobb: okänt Desen93 Jobb: General Tirro1 Jobb: smältare Pizza670 Jobb: vapengörare Gold dronzer Jobb: fiskare runevictor0 Jobb: okänt falconeric Jobb: okänt Radivax Jobb: trollkarl Indigo king Jobb: lite allt möjligt qh Hulk746 Jobb: lite allt möjligt Robban090 Jobb: smidare Megaman_x95 cosmic mage Jobb: trollkarl(engelsk) asfare Jobb: lite allt möjligt dj mage Jobb: trollkarl stackis Jobb: små saker devilgirl268 Jobb: okänt xleonz Jobb: krigare starspeeder Jobb: okänt våran huvud bas är på varrocks museets över våning Vi SkA bLi DeT bÄsTa TeAmEt På RuNeScApE :medieval: jag är en gubbe på lvl 44 som skulle gärna joina (jag e krigare) jag har lvl 40+ fiske lvl 47 minning lvl 31 smithing lvl o str lvl 39 att 37 def 36! Redigerat 18 Maj 2005 av goldmagic1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 (redigerat) ok bevis för mina stats så någon trormig <_< MINA STATS <_< tror ni mig nu då <_< <_< och han heter ''Dragon_sky8'' Redigerat 18 Maj 2005 av _0017_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 okej eftersom inte ledaren svarar kan ni som e me i klanen säga om ni tycker att vi ska ha ny ledare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xleonz Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 hmm jag tror _reaper_ blir en bra ledare över klanen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg