Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Gör gubben smalare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Gör gubben smalare! Ok jag ska ta åt av era råd TACK! Om ni kan betyg sätta den av en skala från 1-10 så gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 7 ger jag den. Eftersom jag tar ett - för varje sak att förbättre. Därför jag kritiserade med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 5-10 faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Ok tack iallfall så har jag inte haft nåt motiv utan ritat av egen fantasi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Min scanner cpar sig helt. När det gäller att rita Sonic bilder så är jag ägande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Men jag tycker min bild är bra men eftersom ingen av er andra postar in nån bild så känner man sig rätt så nöjd tråen är för att visa bilder man ritat istället så snackar ni bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Det enda felet på din bild Manga Master tycker jag är att penseln inte är vid R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Det enda felet på din bild Manga Master tycker jag är att penseln inte är vid R Ok ska försöka flytta denÄr det nån som kan berätta hur man gör veck på kläderna jag fattar inte hur! betyg sätt bilden tack! skala 1-10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Näj inge betygsättande, de blir för mycke spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 (Manga Master @ 10/04-2004 14:21:52) Det enda felet på din bild Manga Master tycker jag är att penseln inte är vid R Ok ska försöka flytta den Är det nån som kan berätta hur man gör veck på kläderna jag fattar inte hur! betyg sätt bilden tack! skala 1-10 gör snea veck och lägg skuggor i dombetyg: 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 (redigerat) Har målat på datorn.Det föreställer Epona från Legend of Zelda Ocarina of Time. Betyg sätt den gärna 0-10 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Epona.JPG Redigerat 10 April 2004 av Sheik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.