<X!NG> Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 TJA!Jag undrar en sak jag tror att mitt spel har kraschat för jag har klarat till 3Ön och sen har jag gjort uppdrag så jag får gö uppdrag åt sweet igen men när jag e på ett uppdrag hos han då blev det att det började rycka från husen typ alla mäniskor blev galna dom tar bilen av mig också skjuter dom och spräner en massa bilar snälla hjälp mig ska det verkligen bli så????? SVARA SÅ FORT SOM MÖJLIGT BEHÖVER VETA! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Det är inget fel med ditt spel, utan att det ska vara så. Om du förstår engelska så fattar du att varför folket gör upplopp. Det blir så tills du klarar sista uppdraget där man ska döda BS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 åååå gud tack så hemskt mycket.!Jag trodde f*n att mitt spel skulle va sönder.!TACk så hemskt mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Varsågod. Men du vet att det finns ett fusk som gör att alla männsikor blir så galna? Det felet gjorde jag med gta 3 o vc. Gissa vad som hände. :visslar: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJENA Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 a jag vet att det finns ett fusk som gör så. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 a jag vet att det finns ett fusk som gör så. :) Det vet vi alla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJENA Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 näe!Hur vet du det?Det kanske finns nån som inte vet d.Men skitsamma. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Den fanns när Gta 3 va ute. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 På san andreas kan man av aktivera de fusket :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekambas Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 jag är på samma uppdrag men mitt spel e kraschat min kusse repa söner d han är snart 16 :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 På san andreas kan man av aktivera de fusket :) Kan man det? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 På san andreas kan man av aktivera de fusket :) Ja det funka för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg