Anorectic Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Hur får man fierce diety mask? jag vet att man ska snacka med fyra killar som begär masker men kan jag få guider om hur jag ska hitta de när de leker kurragömma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Hur får man fierce diety mask? jag vet att man ska snacka med fyra killar som begär masker men kan jag få guider om hur jag ska hitta de när de leker kurragömma? Det behövs ingen Guide för att leta reda på Kurragömma killarna det är så lätt Ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Det är ju skitsvårt! särskilt den killen med masken med 3 ögon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Killen med tre ögon är ju lättast vart man än går på den banan hittar man honom man ska inte leta man ska slås fram. Den svåra killen är han med tjur masken alltså andra bossens mask. tja det går inte och beskriva hur du ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zelda240 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Har du klarat det än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg