Gäst Red_fox Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 (redigerat) Skaffa xlink kai så att du kan lira Online dina favvo spel.Gå in på denna sida. Tryck på Downloads där uppe & välj sedan något av alternativen under Xlink kai:Evolution 7 PS:det är gratis & 100%lagligt Redigerat 30 Mars 2005 av Red_fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Det går ju även att ladda hem xbox tunnel. Det ska finnas på GameSpy Arcade. Även det är lagligt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 bra att det finns gratisprogram... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 vågar man ta hem det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamecube_suger Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 :cool: xbox suger hahahahhaah...... verktydslåda..... hahahah muhahaha (host) :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 kan man köra över internet på gaycube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 jag man kan köra online med "gaycube" jävligt onödigt med såna inlägg "gamecube_suger" och "rallypacker" -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 jag blev bara så j*vla irreterad på hans inlägg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 så kan det gå när man är sur.....men jaja... har en fråga: hur gör man när man tankat hem xlink kai eller vad det hette???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Funkar det om man har Chippat Xecuter 2. Jag tror man tankar hem det med nätverkskabel och rauter från datan till xboxen. Jag har själv gjort såna saker :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Men hur för man över det till Xboxen genom nätverkssladden. PS:Har smartXX om det kan vara till nån hjälp.DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Jag sa ju det !! Använd nätverkskabeln från din data tabort ena sidan från bredbandet sen koppla in den i xboxet. Fast jag undrar om det går med Xecuter 2 därför jag har en Xecuter 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg