Gäst mega ninja Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Skrivet 30 Mars 2005 har fastnat på fisk bossen Alpha blob eller något sånt. blir dödad hela tiden något tips. :(
Anorectic Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 När han attackerar dig så undvik den fort! när han fastnat i väggen ska du back så mycket som möjligt medans du chargar din power beam. så fort han attackerar dig, avfyra en super missil och undvik och ladda din power beam. repetera. Har du darkburst så behöver du bara skjuta en sån och så är han död.
Dark_samus Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 kan man hitta dark burst innan man möter alpha blob?????(ligger oxo där fast på hard)
Kuzune Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 Jag hade iallafall det. Jag sitter fast på Emperor Ing (på hard). Men jag klarar han snart.
Dark_samus Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 har nån sett special slutet me dark samus???? fick göra om min värld(normal) bara för de saknades 1 sak på chucka(lr va den heter) och quadraxis :( tänk er att va så nära occh endå så lång ;)
Rekommendera inlägg