Ultra_Champion Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Finns det någon The Sims tidning? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Såklart, du kan till och med köpa det i ICA butiker. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Såklart, du kan till och med köpa det i ICA butiker. ^_^ Öööö...??.... Finns det The Sims tidningar?? Det visste inte jag, har aldrig inte änns sett det! <_< ...Hmm???? Ja ja......... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag har sett det. Heter The Sims, och står om allt, fast jag köpte det inte för jag tyckte att det är för dyrt. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag har en gammal Superplay tidning som bara handlar om The Sims 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag har heller aldrig set nån The sims tidning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 17 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 jag såg en sims tidning igår!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Köp nå'n speltidning, för där kan det stå om Sims.. Men du kan ju köpa en The Sims-tidning, dock är de väldigt dyra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 2 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag vet det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg