Hoppa till innehåll

Frozen Throne

Black Shadow

Rekommendera inlägg

Behöver lite hjälp med Frozen Throne. Jag brukar köra Custom Game, men min motståndare har alltid en större arme än vad jag har och dödar mig på 1/2 försöket. ( jag kör mot datorn på easy ) Finns det nått trick som gör så att man överlever? Isf. vad? Jag vill också gärna ha tips på hur man får sin hero på högre level.

Please help me people!

:(

PleasE

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

Man ska inte vara för defensiv när man kör, och man ska bygga en arme redan från början! För att träna en hero ska man döda vilda djur, som gnolls och spindlar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

Heron ska inte gå själv när han är i lvl. 1, men sen kan han gå själv. Och man ska bygga en arme så fort som möjligt, men man behöver inte anfalla på en gång, huvudsaken att man kan klara motståndarens anfall

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ganska stor, datorn gör som många spelare, rushar... den bygger upp en enkel arme utan några finneser och satatsar på måga istället försstarka ex. är datorn undead så kommer ghouls, nercomancer och meatwagon dominera deras armé

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...