Black Shadow Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Behöver lite hjälp med Frozen Throne. Jag brukar köra Custom Game, men min motståndare har alltid en större arme än vad jag har och dödar mig på 1/2 försöket. ( jag kör mot datorn på easy ) Finns det nått trick som gör så att man överlever? Isf. vad? Jag vill också gärna ha tips på hur man får sin hero på högre level. Please help me people! :( PleasE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Man ska inte vara för defensiv när man kör, och man ska bygga en arme redan från början! För att träna en hero ska man döda vilda djur, som gnolls och spindlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 30 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Hur menar du med defensiv, ska man gå ut med armen eller stanna? Och, ska heron gå ensam? :huh: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Heron ska inte gå själv när han är i lvl. 1, men sen kan han gå själv. Och man ska bygga en arme så fort som möjligt, men man behöver inte anfalla på en gång, huvudsaken att man kan klara motståndarens anfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 30 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Vilket folk är bäst/sämst då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 det finns ju fusk oxå,dom finns på den här hemsidan och jag har själv skickat in dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag vill inte fuska, det är tråkigt......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag brukar köra med Undead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Har du ghouls i din arme eller arbetar de bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Mitt problem är att min arme inte räcker till, hur stor arme kan man behöva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 ganska stor, datorn gör som många spelare, rushar... den bygger upp en enkel arme utan några finneser och satatsar på måga istället försstarka ex. är datorn undead så kommer ghouls, nercomancer och meatwagon dominera deras armé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 När jag körde mot det tog den mig me 6-10 ghouls 3 crypt lords o en hero på lvl. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.