Gäst ganton Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 ska inte grove street families och cecars gäng Varrios Los Aztecas vara vänner......jag har hört att dom ska det men dom attackerar mej så fort jag kommer nära dom :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Bara på ett uppdrag <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Bara på ett uppdrag <_< vad tråkigt!! det hade varit kul om man kunde ha gäng strider men med dom mot tex ballas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Ja, vad dåligt.. Bara på uppdraget..Ur korkat..<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 ja så j*vla onödigt det e en stor miss! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Ja, faktiskt. Och först trodde man ju att man är kompis med dem sen vissade det sig att de började attakera mig! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_bull Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 det finns inget uppdrag då du strider mot cecars gäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 det finns inget uppdrag då du strider mot cecars gäng Med inte mot! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg