Mikael Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 När jag installerat photoshop, det kommer de bara fram ett kryss, någon som vet varför det inte funkar? Citera
Thunder Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Så händer det inte för mej konstigt! Citera
Mikael Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Det var ingen fråga om om det händer så för er, utan om någon vet vad som är fel. Citera
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Det var ingen fråga om om det händer så för er, utan om någon vet vad som är fel. är det så i början när du ska starta det eller när du ska göra bilder eller när är det? Citera
Mikael Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2004 När jag installerat klart allting. Citera
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 När jag installerat klart allting. har du provat att ladda hem det igen? annars så vet jag inte vad det kan vara Citera
manezz Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Jag har Photoshop 7.0 och elements 2.0 vilken har du? Citera
manezz Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Över hela skärmen eller bara inom rutan? Citera
Mikael Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2004 Bloko: Ja, jag har provat att ladda hem allting igen. manezz: Jag laddade ner Adobe Photoshop 7.0 på Download.com, jag sökte på Photoshop och då tog jag den som var längst uppe bara. Bara inom en ruta, det liksom kommer upp en liten ruta med ett kryss, men det står ingenting. Citera
manezz Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Skrivet 3 Januari 2004 Stort eller litet smalt eller tjock :?: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.