isMaNnen Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 (redigerat) jag loggades bara ut från msn ochså då kunde jag inte logga in igen då prova jag på den andra datorn de funkar fortfarande inte :cry: vet nån hur jag ska göra?? de står nåt med min internet anslutnings sk*t (kanske fel forum jag vet ej vilket isåfall flytta de dit tack ;)) Redigerat 30 Mars 2005 av holalola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Kanske att du inte hade internetanslutning vid det tillfället? Skriv exakt vad det står och inte internetanslutningssk*t så blir det lättare att bearbeta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 30 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 man får väll inte skriva ski* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Det är så för alla, vad jag vet.. Det är ett fel med MSN skulle jag tro, är så för mig mä.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Om du har 7.0 Beta så är det in konstigt att det händer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 mitt msn krånglar också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Mitt med B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 om du har Bredbandsbolaget som ISP, så är de ganska vanligt att sånt händer... mitt internet går ner typ 2 gg per vecka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 MSN strulade igår... *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg